diumenge, 9 de gener del 2022

La Diputació de Lleida posa en funcionament el Despatx de les alcaldies

La Diputació de Lleida posarà en funcionament el denominat Despatx de les alcaldies: ho ha donat a conèixer la pròpia Diputació mitjançant una nota informativa que ha emès dimecres de la setmana passada. Es tracta d'un servei destinat a ser utilitzat per alcaldesses i alcaldes i presidentes i presidents de consells comarcals del territori.

El Despatx de les alcaldies consisteix en un espai de treball al propi Palau de la Diputació que puguin utilitzar aquestes autoritats en els seus desplaçaments de treball a la ciutat de Lleida. El Despatx de les alcaldies, que el composen dues sales situades en plantes diferents de l'edifici per a intentar atendre el màxim de peticions possibles, disposa de connexions digitals, telefòniques i espai per a reunions de petit format.

Despatx de les alcaldies / DIPUTACIÓ DE LLEIDA

+info: https://www.diputaciolleida.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada