dijous, 17 de març de 2016

BBVA obre una línia de finançament destinada a donar suport a les franquícies de Caprabo

Caprabo i BBVA han arribat a un acord, segons han comunicat ambdues empreses abans-d'ahir, per tal de posar a disposició dels franquiciats de la companyia de supermercats una línia de finançament, amb condicions avantatjoses mitjançant un ampli conjunt de productes i serveis, que permetin cobrir les seves necessitats tant per a la implantació com per al desenvolupament de la franquícia. Amb aquesta iniciativa, el BBVA té intenció de recolzar el sector de la distribució tant per a les botigues noves com per a l'activitat de les que ja estan funcionant.

La marca Caprabo ha tancat l'exercici 2015 amb 42 supermercats en règim de franquícia. Amb el model franquiciat, Caprabo incideix en el supermercat de proximitat: un model en el qual concentra la seva expansió i creixement i que li ha permès tenir presència en poblacions on abans no tenia establiments, com ara Castellbisbal, Cubelles, Santa Margarida i els Monjos, Sant Martí de Tous, Falset, Vilaseca, Miralcamp, Rosselló, Vilobí d'Onyar, Cambrils, Pont de Suert, Les Borges del Camp, Artesa de Segre, Torrefarrera, Olot, Argentona i Pla de Santa María. També a Andorra, on Caprabo compta amb tres supermercats. Caprabo, que va néixer com a companyia de supermercats a Barcelona l'any 1959, té una xarxa de 324 supermercats, ubicats en el teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya, on concentra el 90% del negoci, i Navarra. La companyia representa el supermercat urbà de prestacions amb el major nombre de referències, que combina l'oferta d'estalvi amb l'oferta en marques més àmplia del mercat. Cada dia, més de 220.000 persones compren en els supermercats Caprabo.

Un vídeo de Caprabo / CAPRABO; YOUTUBE

+info: http://www.caprabo.com

Cap comentari:

Publica un comentari