dimarts, 7 d’abril de 2015

Inology desenvolupa Tickelia, una app que automatitza la gestió de justificants de pagament

La companyia informàtica Inology ha desenvolupat una aplicació per a mòbils que permet capturar, mitjançat càmera fotogràfica, els tiquets d'empleats que viatgen en representació de les seves respectives empreses: aquesta aplicació s'anomena Tickelia, i segons un estudi de la pròpia companyia Inololgy, permetria fer front a considerables pèrdues econòmiques davant els resums mensuals que realitzen les empreses pel que fa a la comptabilització de rebuts varis. En el seu estudi, Inology ha pres com a mostra un total de 100 empreses d'entre 10 i 500 empleats i de diversos àmbits, repartides arreu de l'Estat: en la seva conclusió, Inology estima que un empleat genera de mitjana 20 tiquets al mes entre dietes i desplaçaments; tenint en compte cada percentatge d'IVA per concepte, es calcula que cada organització deixa de recuperar anualment 426 euros per treballador. Si les empreses tinguessin les factures de tots aquells tiquets que han generat, podrien recuperar l'IVA de les despeses professionals, de manera que estalviarien fins un 75% del temps de l'empleat, que suposaria una reducció de més de 143 milions d'euros anuals per al conjunt de les empreses.

L'aplicació mòbil Tickelia obre la càmera de fotos del dispositiu mòbil i captura els tiquets de les despeses diverses dels empleats (combustible, àpats, hotels, taxis o avió, per exemple), tot seguit la despesa efectuada s'envia de manera automàtica al supervisor de les despeses de l'empresa, el qual pot gestionar-la, validar-la, verificar-la o denegar-la. Aquesta eina vol facilitar i optimitzar, doncs, la gestió administrativa i comptable a la majoria de perfils d'empresa, tot dinamitzant la recollida i entrada de les despeses al sistema informàtic de cada companyia. Així mateix, Tickelia integra altres funcionalitats com ara la gestió de diferents monedes, la conciliació bancària de pagaments amb targeta i la gestió de bestretes. Aquesta app integra les polítiques de la companyia, tot alertant i blocant aquelles accions o incidències generades que estiguin definides, per exemple, quan se supera l'import definit diàriament per a una dieta; addicionalment, l'app possibilita la sol·licitud de viatges, la seva reserva i contractació. Els usuaris, i especialment l'encarregat de les finances de l'empresa, poden accedir a tota la informació i estadístiques concretes, com ara la despesa global en un tipus d'establiment o servei. Tickelia pot, a més, transformar els tiquets de caixa en factures d'una manera automàtica per tal de facilitar al recuperació de l'IVA. Jaume Llonch, gerent d'Inology, assegura que "moltíssimes empreses inverteixen temps i diners en fer paperassa de manera manual en ple segle XXI. Aquests procediments fan perdre grans quantitats de diners a les companyies, per això és important automatitzar-los per estalviar temps i diners, a més de reduir processos" i afegeix que Tickelia és, en aquest sentit, un producte innovador i sense pràcticament competència. Per donar-se d'alta a la plataforma de Tickelia cal registrar-se de manera gratuïta al web del servei.

Funcionament de l'aplicació Tickelia / INOLOGY
+info: http://www.tickelia.com

Cap comentari:

Publica un comentari