dilluns, 31 d’agost del 2020

La Plataforma per la Llengua analitza la realitat lingüística de 16 cadenes de supermercats

Imatge facilitada a la nota informativa /
PLATAFORMA PER LA LLENGUA
Des de la Plataforma per la Llengua s'ha analitzat la realitat lingüística de 16 cadenes de supermercats dels territoris de parla catalana: ho ha donat a conèixer la mateixa entitat mitjançant una nota informativa que ha emès el passat dia 3. A la CatalApp, en relació a la qual ha informat TITULARS.CAT (bloc del 10/10/2017), els usuaris valoren l'atenció oral, escrita i virtual dels establiments comercials i la puntuen entre 0 i 4 punts.

Les dades, extretes el mes de juny a partir de les més de 2.300 valoracions globals a supermercats fetes pels usuaris de la CatalApp, mostren que Bonpreu, Plusfresc i Ametller Origen són les empreses que millor actuen lingüísticament. En canvi, Lidl, Carrefour i Mercadona deixen de banda el català en les seves relacions amb el consumidor, especialment al País Valencià i a la Catalunya del Nord.

+info: https://www.plataforma-llengua.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada