dilluns, 25 de febrer del 2019

125 reclamacions més s'han tramitat el 2018 en comparació al 2017 a l'OCIC del Vallès Oriental

En total a l'Oficina Comarcal d'Informació a les persones Consumidores (OCIC) del Consell Comarcal del Vallès Oriental es van atendre l'any passat 1.159 expedients, dels quals els 379 en matèria de reclamacions suposen un increment de 125 tramitacions en aquesta categoria respecte a l'any anterior: ho ha donat a conèixer el propi Consell Comarcal mitjançant una nota informativa que ha emès el passat dia 15. Aquest volum d'expedients en matèria de resolució de conflictes representa el segon registre més alt de la categoria des que es va estrenar l'OCIC l'any 2013 i es va registrar precisament el nombre més elevat fins ara de reclamacions: 512.

Gairebé 100.000 habitants d'entre 24 municipis de la comarca constitueixen el públic al qual atén l'OCIC, ja que a les 15 localitats restants tenen oficina municipal, OMIC, pròpia. Entre altres tasques, segons es remarca a la referida nota informativa, l'OCIC informa sobre els drets i la forma d'exercir-los, rep i tramita les queixes, consultes i denúncies, tramita les reclamacions i du a terme les mediacions que se'n derivin, actua com a secretària dels tribunals arbitrals del Vallès Oriental i dóna trasllat de les sol·licituds d'arbitratge a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.

Expedients atesos per l'OCIC del Vallès Oriental l'any passat / CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS ORIENTAL

+info: http://www.vallesoriental.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada