dimarts, 19 d’abril del 2016

La tecnologia híbrida aconsegueix una nova victòria a l'EcoRallyRACC

Jordi Gual-Máximo Segurado (Toyota Prius Hybrid) /
ECORALLYRACC
La 6a edició de l'EcoRallyRACC, que va tenir lloc dissabte passat amb sortida (10.30h) i arribada (18.00h) al Moll de la Fusta de Barcelona, ha representat una nova victòria absoluta de la tecnologia híbrida, que s'ha imposat per cinquena vegada seguida en aquesta prova, en aquesta ocasió amb el model Toyota Prius conduït per Jordi Gual i Máximo Segurado, que han aconseguit una gran victòria encara que 'in extremis', en empatar en puntuació amb els primers en regularitat, Joan Dalmau-Gaby Esono (Ford Focus 1.5 TDCi). Jordi Gual i Máximo Segurado, però, van aconseguir vèncer en haver obtingut un millor resultat a l'apartat de consum. L'objectiu d'aquest ral·li és contribuir a fomentar l'ús de vehicles que, gràcies a la innovació tecnològica, contribueixin a l'estalvi d'energia i a emetre baixes o nul·les emissions de CO2.

Joan Dalmau-Gaby Esono (Ford Focus 1.5 TDCi) /
ECORALLYRACC
Va completar el podi general un altre híbrid, el Toyota Yaris HSD d'Albert Barfull-Jordi Ortigosa, brillants vencedors absoluts en eficiència, la qual cosa els va permetre desempatar al seu favor amb Xavier Planas-Pere Almirall (Toyota Auris HSD), amb Albert de la Torre-Albert Sánchez (Mercedes Clase A 200 CDI) cinquens però a només 1 punt. Tot això posa de manifest la gran igualtat que ha presidit aquest 6è EcoRallyRACC, una prova de regularitat i eficiència reservada als vehicles respectuosos amb el medi ambient que ha circulat per diversos carreteres de les comarques del Barcelonès, Baix Llobregat, Vallès Oriental, Vallès Occidental, Bages i Moianès. La prova, que ha comptat amb 29 inscrits i que en el seu recorregut de 240,39km ha passat en el seu punt mig per Vilanova del Vallès, també era puntuable per les ECOseries, el campionat que organitza la Federació Catalana d'Automobilisme i que admet unes categories en les quals poden prendre part vehicles amb un nivell d'emissions una mica superior dels estrictes 109 gr/km de CO2 que admet l'EcoRallyRACC, de manera que les ECOseries tenen una classificació independent a l'efecte de puntuació per al campionat, tal i com s'aprecia a les taules de classificacions finals. L'equip guanyador en aquest apartat ECOseries ha estat Miguel Martín-Josep Maria Carbonell (Mazda MX5 2.0), un excel·lent duet que fa un any va aconseguir el triomf absolut en el ral·li. Aquest tàndem de Mazda-TAC ha guanyat també en regularitat, mentre que els seus companys d'equip, Joan Mussull-Joan Codinachs, segons en aquestes ECOseries, ho han fet en eficiència. L'equip format per Enric Oller i el presentador de televisió i meteoròleg Tomàs Molina (BMW i3), van guanyar l'EcoRallyRACC en la categoria d'Elèctrics, que acabaven el seu recorregut al seu pas per Vilanova del Vallès.

Classificacions finals del 6 EcoRally RACC / ECORALLY RACC

+info: http://motorsport.racc.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada