  | 
| Cartell / CREU ROJA | 
Un any més, el 
Centre d’Esports Sabadell col·labora amb la 
Creu Roja i la seva campanya de joguines de Nadal per tal que els nens i nenes amb més necessitats no es quedin sense joguines en aquestes dates. Aquest Nadal, la campanya té el lema 
‘Cap infant fora de joc. Ara jugues tu!’ i el 
C.E. Sabadell es proposa apropar la il·lusió a les famílies de Sabadell amb dificultats econòmiques i que en conseqüència no poden assumir l’adquisició de regals per als seus fills i filles. Per això tothom qui vulgui pot portar, fins el partit 
C.E. Sabadell-
C.D. Mirandés del pròxim 1 de desembre, una o més joguines a les oficines del club sabadellenc, situades a l’
estadi Nova Creu Alta. A canvi d’aquest gest solidari, rebrà una invitació de Gol Sud pel proper partit de lliga a l’estadi: 
C.E. Sabadell-
C.D. Mirandés. Les joguines han de ser noves, no sexistes i no bèl·liques, ja que la campanya se centra en la joguina educativa. A més, ha d'estar dins del seu embolcall original. 
Segons el 
4t estudi de l’Observatori de Vulnerabilitat de la Creu Roja L’Impacte de la crisi en la infà̀ncia i l’entorn escolar,
 s'ha detectat que 5 de cada 10 infants que atèn aquesta organització no
 es poden permetre joguines pensades per usar-se a l’aire lliure, com 
ara bicicletes o patins, i 6 de cada 10 no realitzen activitats de 
lleure. Les dades de la 
Creu Roja també indiquen que l'any 2012 va augmentar un 20% el nombre d'infants atesos per aquesta organització situant-se en un total de 21.832 a tot Catalunya. S'observa, doncs, que continua la tendència a l'increment del nombre d'infants amb necessitats assistencials a Catalunya: una tendència que s'ha mantingut almenys des del 2010, precismament al voltant d'un 20% d'increment anual pel que fa als infants que han de ser atesos. 
+info: 
http://lajoguinaeducativa.com 
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada