dimecres, 30 d’agost del 2017

El Govern d'Andorra licita la realització d'un portal web de facturació electrònica

L'edicte pel qual es convoca amb urgència un concurs públic internacional per a la realització d'un portal web de facturació electrònica per al Govern andorrà s'ha publicat avui al BOPA (Butlletí Oficial del Principat d'Andorra). El Consell de Ministres va aprovar aquesta licitació dimecres passat. El portal de facturació, gestionat pel Departament de Sistemes d'Informació del Ministeri de Funció Pública i Reforma de l'Administració, ha d'oferir un servei d'enviament de factures al Govern per part dels seus proveïdors: els usuaris podran fer un seguiment de l'estat de la factura i se simplificarà, així, la tasca de recepció i enregistrament de factures a l'Administració.

Amb aquest portal el Govern d'Andorra té per objectiu donar continuïtat a la digitalització de les seves activitats reguladores i econòmiques, facilitant l'enviament de les factures dels seus proveïdors electrònicament i de manera segura. En aquest sentit, a més, el mes que ve es preveu modificar, mitjançant decret, el reglament que regula les obligacions de facturació, i que entrarà en vigor a principis de l'any vinent, motiu pel qual caldrà que el portal web de facturació electrònica estigui acabat i en funcionament a principis de l'any vinent. Les ofertes es poden presentar fins al 21 de setembre.

Captura de pantalla on s'aprecia la part superior de la pàgina principal d'un portal de tràmits electrònics del Govern d'Andorra; amb el web de facturació que es crearà, el Govern d'Andorra té per objectiu donar continuïtat a la digitalització de les seves activitats reguladores i econòmiques  / GOVERN.AD

+info: https://www.govern.ad

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada