dijous, 6 d’octubre de 2016

Uns més de 7.000 usuaris estan confiant en Populetic per a gestionar reclamacions

App de reclamacions disponible
per a iOS i Android / POPULETIC
Populetic, empresa de gestió de reclamacions nascuda i instal·lada a Sabadell, compta amb uns més de 7.000 usuaris actius, segons les seves darreres dades, donades a conèixer ahir en un comunicat. L'objectiu d'aquesta firma, integrada en el conglomerat d'empreses de base tecnològica allotjades al centre empresarial Infinitum Factory, és ajudar usuaris i empreses a entendre's i solucionar els malentesos que es puguin ocasionar. En aquest sentit, es poden registrar reclamacions de diversos tipus ja siguin relacionades amb companyies grans o petites, o amb les administracions públiques: "gestionar una reclamació de reduïda quantia o expressar un incident és gratuït i existeix l'opció de fer un pagament voluntari per part dels usuaris", segons remarquen els responsables de l'empresa.

Quant a reclamacions relacionades particularment amb vols d'aerolínies, Populetic, que disposa d'una app per a dispositius mòbils, destaca en el seu comunicat que s'han incrementat notablement durant l'estiu, arribant a les 500 reclamacions el mes de juliol, i a 800 el mes d'agost. En aquesta classe de reclamacions, explica Daniel Isern, CEO de Populetic, "el 90% es resolen favorablement, de les quals més del 60% es resolen de manera amistosa". I afegeix: "després del període vacacional, hem notat que les aerolínies s'han posat les piles, i el temps de resolució de les peticions està baixant considerablement. Esperem que aquesta sigui la tendència a partir d'ara". De les esmentades reclamacions registrades durant l'estiu, la majoria han estat per casos de retard, cancel·lació de vols i pèrdues d'equipatges per part de la companyia Vueling.

+info: http://www.populetic.com

1 comentari: