diumenge, 15 de maig del 2016

L'estudi de disseny gràfic Cèl·lula fa balanç positiu dels canvis en el seu model de producció

La seva fórmula consisteix a conciliar vida laboral i familiar a base de mesures com els horaris flexibles i el teletreball


Fundat fa 20 anys per l'actual CEO, Martí Saiz, l'estudi de disseny gràfic Cèl·lula, ubicat a Sabadell, compta amb un equip estable de quatre professionals del disseny gràfics: tres dones, a més d'una comercial i, a banda, un ampli nombre de col·laboradors entre creatius, informàtics, comunicadors i assessors lingüístics, entre d'altres. En declaracions difoses en un comunicat abans-d'ahir l'altre fent balanç dels darrers canvis en el model productiu de l'empresa, Saiz detalla que "tot va començar com una prova pilot quan va néixer el meu primer fill, ara fa 11 anys. Ja vaig veure que els horaris havien de ser més flexibles per poder atendre la criança i la feina amb qualitat. Però fa cinc anys, quan va néixer el fill d'una companya vam adaptar els horaris i es va agafar una mitja jornada. Però amb el naixement de la filla més petita de l'equip, de dos anys, hem fet els canvis definitius per facilitar plenament la conciliació".

En concret, els treballadors de Cèl·lula fan jornada intensiva, de 08.00h a 18.00h i tenen un horari flexible, tant d'entrada (entre 08.00h i 09.00h), com de sortida (entre 17.00h i 18.00h). A més, s'ha reduït l'horari del dinar de dues hores a mitja (entre les 14.00h a 15.00h) i, si es vol, es pot fer l'àpat a la sala de reunions a l'estudi. Així mateix, han canviat "tot l'equip informàtic amb un software d'última generació i gràcies a un servidor central i a la connexió dels portàtils i a la desviació de trucades al mòbil, podem fer teletreball quan cal", subratlla el CEO. "No es tracta només de portar o recollir els fills de l'escola, que ho trobem fonamental, sinó també d'acompanyar als grans, als nostres pares, al metge o on calgui. Això també és conciliació", conclou Saiz. L'empresa Cèl·lula fa disseny gràfic, pàgines web, 'branding' i accions creatives per a grups editorials, com Planeta o Grup 62; per a empreses del sector financer com ara "La Caixa"; per a museus, com el MACBA, CaixaForum o el Museu del Gas; per a institucions culturals, com l'Obra Social "La Caixa" o Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya; per a empreses del sector industrial, com Mikalor, CASSA, Ben-Net o Wtransnet; entre d'altres.

Una imatge recent de Martí Saiz acompanyat de les tres dones que formen part del seu equip / MARTA BACARDIT

+info: http://www.cel-lula.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada